tisdag 21 april 2009

The eyes of the beholder.

Denna situation tog plats i oktober förra året, jag skrev ned vad som hände för att det var som en vad ska man säga "intressant situation".

Back to the story, jag var på väg till söder för att möta upp några polare för att dricka en öl eller två...klockan är kring 18,00, -Jag går längs Tomtebogatan, lyssnar på Erica Baduh och ser en kvinna med plastpåsar går och gömmer sig bakom en bil, nyfiken som jag är kollar jag vad hon sysslar med...

Kvinnan var ca 1,70 lång väldigt snyggt ( jag skulle personligen säga att hon var smokin hot). Hur som helst när jag går förbi bilen hon gömde sig bakom upptäcker jag att hon har sina byxor och trosor ned dragna till fötterna, jag kollar bort av ren reaktion, sen kollar jag dit av ren nyfikenhet och undrar om det jag såg var verkligt...

Ja det var det, hennes byxor och trosor var nere vid anklarna... Som vanligt efter en ovanlig situation, börjar tankarna cirkulera, men vad gjorde hon egentligen? Pissade? Bytte om? Onanerade?

Ja det är verkligen upp till beskådaren vad som verkligen hände, jag antar att hon bara drog en festivaltoa bakom en bil...mitt på Tomtebogatan.

2 kommentarer:

Fröken Öquist sa...

Hon kanske fick mens och på väg till en dejt, det är min teori. Hade själv kunnat göra samma sak i den situationen.

Hi & Lo sa...

Ja kanske, men det är en väldigt trafikerad gata... skulle man inte valt ett annat ställe...