söndag 22 juni 2008

Comeback

Jag tänkte göra blogg comeback denna vecka!

Ahh shit jag tror jag är världens sämsta bloggare, noll engagemang , haha, hur som helst en anledning till att jag inte skrivit något på över en månad är: att jag har hittat min drömlägenhet, den ligger på S:T Eriksplan och den är asmysig.


Den har inbyggda "Spotar" i taket, sen är putsen borttagen från väggarna så att bara teglet är framme, planlösningen är öppen och luftigt vilket gör den större.

Men det bästa med lägenheten är att den har ett jätte mysigt loft där man sover underbart:)

Men men.... jag kan inte säga att det varit de lugnaste veckorna i mitt liv, det har varit rätt hetsigt med att fixa allt från att måla tak till att köpa möbler. Sen pga. jag ganska intensiv så vill jag få klart allt på stunden, sen är det skön om så mycket som möjligt är fixat innan vi drar till SydAmerika i juli.

Nästa vecka får jag dock lite bakup av Ma o Pa, egentligen är det inte så mycket kvar att fixa men för att de ska känna sig lite delaktiga så har jag lämnat några småsaker som de kan pyssla med:). Det roligaste som att måla lister etc. haha.

peace out

//J

Inga kommentarer: